#46 2014-03-16 17:26:41

 mr.ksiedzu

User

Zarejestrowany: 2011-01-06
Posty: 387
Games News: nic

Re: great prooton

Serio ładny? A myślałem, że moje modele są bardzo słabe. Lepiej abym nie wstawiał mojego modelu ogara 200, bo stracę dobrą opinię Spinexa


.

Offline

 

#47 2014-03-16 17:31:13

Spinex

User

Zarejestrowany: 2009-02-13
Posty: 179

Re: great prooton

Wykazałeś się ogarniętością, synu, dlatego nie stracisz Mój stary model Mallyxa z gry w temacie "gra mojego kolegi": http://oi62.tinypic.com/e9jfww.jpg


http://img689.imageshack.us/img689/4782/1399m.jpg
http://img108.imageshack.us/img108/7103/irrlichtuserbarye7.png
http://i57.tinypic.com/1zm1s20.png

Offline

 

#48 2014-03-16 17:55:10

 mr.ksiedzu

User

Zarejestrowany: 2011-01-06
Posty: 387
Games News: nic

Re: great prooton

Ahhh... no dobra...
Łapcie
http://i62.tinypic.com/2mop2ew.png

-Nie ma tekstury,
-Koła do poprawki,
-Silnika też nie ma,
-1556 tri,
-Słabo odwzorowany,
-nierozwijany od czterech tygodni.

Robiłem go, bo kolega(posiadacz takowego komara) prosił mnie o zrobienie moda do pewnej gry.

Ostatnio edytowany przez mr.ksiedzu (2014-03-16 20:14:06)


.

Offline

 

#49 2014-03-16 18:22:35

 Adam Malysz

Winner account

Zarejestrowany: 2012-08-22
Posty: 2044
Games News: elo

Re: great prooton

Umiem robić domki w Google SketchUp .-.


CO JEST Z TOBĄ NIE TAK

Offline

 

#50 2014-03-16 19:50:42

 da

Brotwurst

6631568
Skąd: stąd (z łodzi)
Zarejestrowany: 2009-02-16
Posty: 5749
Games News: Rayman: Lost Levels
WWW

Re: great prooton

Księdzu, czemu wrzciłeś te obrazki na google+? Przez to raz mi działają a raz wyskakuje mi błąd 403. Tego pierwszego który zapodałeś w ogóle nie miałem szansy zobaczyć.

W każdym razie ja mogę się pochwalić tylko telefono-zegarkiem dla szpiega z TF2 który to zrobiłem w ramach konkursu parę miesięcy temu. Ukończony w 95%, widać że jeszcze tekstury lekko niedopracowane i nigdy nie zrobiłem GUI do wyświetlania ilości energii (ten "gorący" obrazek to tylko placeholder). To co mnie zniechęciło to fakt że żeby mogło to działać jako reskin Dead Ringera (jak chciałem) musiałbym się męczyć z animacjami i dekompilowaniem a na to nie miałem ani czasu, ani chęci, ani możliwości (mój dekompiler ssie i nie umie poprawnie rozkodowywać animacji szkieletowych).

Zdjęcia:

http://pics.tinypic.pl/i/00510/dhn8i20fesjd.png

http://pics.tinypic.pl/i/00510/w0uvinqkfwo4.png

http://files.tinypic.pl/i/00510/ulm128b127dg.png

http://files.tinypic.pl/i/00510/rsmk48y5x24c.png

http://files.tinypic.pl/i/00510/dui84isqivw9.png

http://files.tinypic.pl/i/00510/uz3yvhg2qqfw.png

Ostatnio edytowany przez da (2014-03-16 20:19:38)


http://img.pr0gramm.com/2013/04/k8onrtf.gif

Offline

 

#51 2014-03-16 20:02:37

 raymanik02

Profesjonalny twórca gier w Game Makerze

Skąd: sosnowiec
Zarejestrowany: 2009-08-12
Posty: 701

Re: great prooton

to jak wrzucić tę gwiazdę ???



ps. tutaj robo pomocnik stworzony przez bastka , mojego kuzyna i współtwórcę ( grafika ) powrotu brzytwobrodego - http://imageshack.com/a/img34/5016/p7q.gif

Ostatnio edytowany przez raymanik02 (2014-03-16 20:08:27)

Offline

 

#52 2014-03-16 20:11:43

Spinex

User

Zarejestrowany: 2009-02-13
Posty: 179

Re: great prooton

raymanik02, to już nie jest Twój wątek.

da, ja tych obrazków nie widzę  

Dead Ringer - Dekompilacja animacji szkieletowych? Jeśli chodzi o:
http://th02.deviantart.net/fs71/PRE/f/2012/358/0/e/resource__dead_ringer_by_gray__day-d5oz744.png

to ta ruchoma klapka byłaby łatwa do zrobienia Nie bardzo rozumiem co masz na myśli przez "dekompilację animacji szkieletowych". Jedyne co znam to wyciąganie modeli trójwymiarowych z gier opartych na DirectX albo OpenGL przy użyciu programów takich jak choćby 3D Ripper DX, ale one są bez animacji.

Ostatnio edytowany przez Spinex (2014-03-16 20:12:38)


http://img689.imageshack.us/img689/4782/1399m.jpg
http://img108.imageshack.us/img108/7103/irrlichtuserbarye7.png
http://i57.tinypic.com/1zm1s20.png

Offline

 

#53 2014-03-16 20:16:37

 da

Brotwurst

6631568
Skąd: stąd (z łodzi)
Zarejestrowany: 2009-02-16
Posty: 5749
Games News: Rayman: Lost Levels
WWW

Re: great prooton

Spinex napisał:

raymanik02, to już nie jest Twój wątek.

da, ja tych obrazków nie widzę  

Dead Ringer - Dekompilacja animacji szkieletowych? Jeśli chodzi o:
http://th02.deviantart.net/fs71/PRE/f/2 … 5oz744.png

to ta ruchoma klapka byłaby łatwa do zrobienia Nie bardzo rozumiem co masz na myśli przez "dekompilację animacji szkieletowych". Jedyne co znam to wyciąganie modeli trójwymiarowych z gier opartych na DirectX albo OpenGL przy użyciu programów takich jak choćby 3D Ripper DX, ale one są bez animacji.

Chodzi mi o to że mój dekompiler plików mdl nie potrafi "wydobywać" z nich animacji przez co musiałbym takowe sam zrobić od nowa.


Obrazki zaraz zreuploaduję...

Edit: Gotowe.

Ostatnio edytowany przez da (2014-03-16 20:20:09)


http://img.pr0gramm.com/2013/04/k8onrtf.gif

Offline

 

#54 2014-03-16 20:22:19

 mr.ksiedzu

User

Zarejestrowany: 2011-01-06
Posty: 387
Games News: nic

Re: great prooton

@Da
Wymieniłem na tynypic.

@Raymanik02
Toż pisałem żebyś rozciął siatkę(szwy). Będziesz miał wtedy lepszą orientację w teksturze.

Ostatnio edytowany przez mr.ksiedzu (2014-03-16 20:23:45)


.

Offline

 

#55 2014-03-16 20:25:31

Spinex

User

Zarejestrowany: 2009-02-13
Posty: 179

Re: great prooton

Nie karm trolla, jedyne inne wytłumaczenie jakie przyjmuję to takie że raymanik02 jest najarany i zwyczajnie nie widzi co piszemy w temacie i robi swoje


http://img689.imageshack.us/img689/4782/1399m.jpg
http://img108.imageshack.us/img108/7103/irrlichtuserbarye7.png
http://i57.tinypic.com/1zm1s20.png

Offline

 

#56 2014-03-16 20:31:34

 da

Brotwurst

6631568
Skąd: stąd (z łodzi)
Zarejestrowany: 2009-02-16
Posty: 5749
Games News: Rayman: Lost Levels
WWW

Re: great prooton

Jak się telefon podoba? Na fejspanczu mówili że nie pasuje kompletnie do stylu gry ale poza tym może być. Ja sam mam dość mieszane uczucia bo tekstura wydaje mi się troszkę zbyt monotonna, ale przy takim oświetleniu jakie ma source chyba nie będzie to raziło oka.


http://img.pr0gramm.com/2013/04/k8onrtf.gif

Offline

 

#57 2014-03-16 20:33:25

 Adam Malysz

Winner account

Zarejestrowany: 2012-08-22
Posty: 2044
Games News: elo

Re: great prooton

Ej. Spinex, jak tam Rayman 3 editor?


CO JEST Z TOBĄ NIE TAK

Offline

 

#58 2014-03-16 20:35:30

Spinex

User

Zarejestrowany: 2009-02-13
Posty: 179

Re: great prooton

Porzucony, nie chce mi się przepisywać całego Raymana od nowa tylko dlatego, że nie mam kodu źródłowego gry Jest to możliwe jak najbardziej, wystarczy wyciągnąć modele z gry programami które podałem, dodać im od nowa animacje, to samo z poziomami, obudować własną aplikacją i mamy remake Raymana zrobiony przez fanów


http://img689.imageshack.us/img689/4782/1399m.jpg
http://img108.imageshack.us/img108/7103/irrlichtuserbarye7.png
http://i57.tinypic.com/1zm1s20.png

Offline

 

#59 2014-03-16 20:50:29

 da

Brotwurst

6631568
Skąd: stąd (z łodzi)
Zarejestrowany: 2009-02-16
Posty: 5749
Games News: Rayman: Lost Levels
WWW

Re: great prooton

Spinex napisał:

da napisał:

Wiesz o jakie referencje chodzi? Coś zaimplementowanego celowo, jak licznik poligonów, czy po prostu jakiś ciąg znaków w pliku poziomu który twój dekopiler uznaje za szum?

Za szum, może to być np. kod odpowiedzialny za wyświetlenie poziomu po ekranie ładowania.

da napisał:

W sensie, uważasz że to zabezpieczenia, czy nie poznałeś jeszcze wystarczająco dobrze formatu? A może to coś wynikającego z konwencji?

Kwestia nie tyle formatu, ile zrozumienia tego, co się tam dzieje.

da napisał:

Wiesz na czym stoisz?

Na ziemi. Trzeba przełożyć relacje między rejestrami procesora na kod źródłowy, który kompiluje się do pliku .exe o identycznym działaniu, jak oryginalny. I tyle.

A takie to proste niby było, hue hue


http://img.pr0gramm.com/2013/04/k8onrtf.gif

Offline

 

#60 2014-03-16 21:12:49

 raymanik02

Profesjonalny twórca gier w Game Makerze

Skąd: sosnowiec
Zarejestrowany: 2009-08-12
Posty: 701

Re: great prooton

co do tego rozcięcia siatki - jestem początkujący w blederze więc ja not work good in blender

i ja nie understand rozcięcia siatki !!!

może jakiś poradnik ?

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.pl