User
Serio ładny? A myślałem, że moje modele są bardzo słabe. Lepiej abym nie wstawiał mojego modelu ogara 200, bo stracę dobrą opinię Spinexa
Offline
User
Wykazałeś się ogarniętością, synu, dlatego nie stracisz Mój stary model Mallyxa z gry w temacie "gra mojego kolegi":
Offline
User
Ahhh... no dobra...
Łapcie
-Nie ma tekstury,
-Koła do poprawki,
-Silnika też nie ma,
-1556 tri,
-Słabo odwzorowany,
-nierozwijany od czterech tygodni.
Robiłem go, bo kolega(posiadacz takowego komara) prosił mnie o zrobienie moda do pewnej gry.
Ostatnio edytowany przez mr.ksiedzu (2014-03-16 20:14:06)
Offline
Winner account
Umiem robić domki w Google SketchUp .-.
Offline
Księdzu, czemu wrzciłeś te obrazki na google+? Przez to raz mi działają a raz wyskakuje mi błąd 403. Tego pierwszego który zapodałeś w ogóle nie miałem szansy zobaczyć.
W każdym razie ja mogę się pochwalić tylko telefono-zegarkiem dla szpiega z TF2 który to zrobiłem w ramach konkursu parę miesięcy temu. Ukończony w 95%, widać że jeszcze tekstury lekko niedopracowane i nigdy nie zrobiłem GUI do wyświetlania ilości energii (ten "gorący" obrazek to tylko placeholder). To co mnie zniechęciło to fakt że żeby mogło to działać jako reskin Dead Ringera (jak chciałem) musiałbym się męczyć z animacjami i dekompilowaniem a na to nie miałem ani czasu, ani chęci, ani możliwości (mój dekompiler ssie i nie umie poprawnie rozkodowywać animacji szkieletowych).
Zdjęcia:
Ostatnio edytowany przez da (2014-03-16 20:19:38)
Offline
Profesjonalny twórca gier w Game Makerze
to jak wrzucić tę gwiazdę ???
ps. tutaj robo pomocnik stworzony przez bastka , mojego kuzyna i współtwórcę ( grafika ) powrotu brzytwobrodego -
Ostatnio edytowany przez raymanik02 (2014-03-16 20:08:27)
Offline
User
raymanik02, to już nie jest Twój wątek.
da, ja tych obrazków nie widzę
Dead Ringer - Dekompilacja animacji szkieletowych? Jeśli chodzi o:
to ta ruchoma klapka byłaby łatwa do zrobienia Nie bardzo rozumiem co masz na myśli przez "dekompilację animacji szkieletowych". Jedyne co znam to wyciąganie modeli trójwymiarowych z gier opartych na DirectX albo OpenGL przy użyciu programów takich jak choćby 3D Ripper DX, ale one są bez animacji.
Ostatnio edytowany przez Spinex (2014-03-16 20:12:38)
Offline
Spinex napisał:
raymanik02, to już nie jest Twój wątek.
da, ja tych obrazków nie widzę
Dead Ringer - Dekompilacja animacji szkieletowych? Jeśli chodzi o:
http://th02.deviantart.net/fs71/PRE/f/2 … 5oz744.png
to ta ruchoma klapka byłaby łatwa do zrobienia Nie bardzo rozumiem co masz na myśli przez "dekompilację animacji szkieletowych". Jedyne co znam to wyciąganie modeli trójwymiarowych z gier opartych na DirectX albo OpenGL przy użyciu programów takich jak choćby 3D Ripper DX, ale one są bez animacji.
Chodzi mi o to że mój dekompiler plików mdl nie potrafi "wydobywać" z nich animacji przez co musiałbym takowe sam zrobić od nowa.
Obrazki zaraz zreuploaduję...
Edit: Gotowe.
Ostatnio edytowany przez da (2014-03-16 20:20:09)
Offline
User
@Da
Wymieniłem na tynypic.
@Raymanik02
Toż pisałem żebyś rozciął siatkę(szwy). Będziesz miał wtedy lepszą orientację w teksturze.
Ostatnio edytowany przez mr.ksiedzu (2014-03-16 20:23:45)
Offline
User
Nie karm trolla, jedyne inne wytłumaczenie jakie przyjmuję to takie że raymanik02 jest najarany i zwyczajnie nie widzi co piszemy w temacie i robi swoje
Offline
Jak się telefon podoba? Na fejspanczu mówili że nie pasuje kompletnie do stylu gry ale poza tym może być. Ja sam mam dość mieszane uczucia bo tekstura wydaje mi się troszkę zbyt monotonna, ale przy takim oświetleniu jakie ma source chyba nie będzie to raziło oka.
Offline
Winner account
Ej. Spinex, jak tam Rayman 3 editor?
Offline
User
Porzucony, nie chce mi się przepisywać całego Raymana od nowa tylko dlatego, że nie mam kodu źródłowego gry Jest to możliwe jak najbardziej, wystarczy wyciągnąć modele z gry programami które podałem, dodać im od nowa animacje, to samo z poziomami, obudować własną aplikacją i mamy remake Raymana zrobiony przez fanów
Offline
Spinex napisał:
da napisał:
Wiesz o jakie referencje chodzi? Coś zaimplementowanego celowo, jak licznik poligonów, czy po prostu jakiś ciąg znaków w pliku poziomu który twój dekopiler uznaje za szum?
Za szum, może to być np. kod odpowiedzialny za wyświetlenie poziomu po ekranie ładowania.
da napisał:
W sensie, uważasz że to zabezpieczenia, czy nie poznałeś jeszcze wystarczająco dobrze formatu? A może to coś wynikającego z konwencji?
Kwestia nie tyle formatu, ile zrozumienia tego, co się tam dzieje.
da napisał:
Wiesz na czym stoisz?
Na ziemi. Trzeba przełożyć relacje między rejestrami procesora na kod źródłowy, który kompiluje się do pliku .exe o identycznym działaniu, jak oryginalny. I tyle.
A takie to proste niby było, hue hue
Offline
Profesjonalny twórca gier w Game Makerze
co do tego rozcięcia siatki - jestem początkujący w blederze więc ja not work good in blender
i ja nie understand rozcięcia siatki !!!
może jakiś poradnik ?
Offline